FANDOM

Banestatus 05.04.11Edit

Nå er mars i godt i gang og i går var Atle en tur oppe og tittet på banen. Les mer her…

Ny Kamerat Golfer 04.04.11Edit

I dag har vi den glede å melde in nok en golfer inn i varmen. Alexander Haukøya har meldt seg på ”Veien til Golf” kurs den 26.04.11. Han forteller at han har lenge hat et ønske om å teste ut sporten. Og ser frem til å delta på vårt kameratslige spill igjennom sesongen 2011.

Masters Tiger Woods PGA tour 2012. 31.03.11Edit

Da er årets utgave av EAs golf spill ute i butikkene. I fjordårets utgave var det lagt fokus på den alltid spennende Ryder Cup, og en ny måte å spille golf på kalt ”true aim”. I år har fokuset blitt lagt på Masters tuneringene, og kvalifiseringen frem til denne. Du har også fått en caddy som gir deg råd og veiledning. Les mer her…

Print 24.03.11Edit

Da har jeg fått mail om hvordan logoen blir seende ut på print. Trykk her .

News 24.03.11Edit

Årest sesong begynnte med en liten runde i vestfold golfhall. Atle, Andreas og Simon hadde vasket køllene og kastet seg i bilen. Været bærer med seg loveord om smeltet snø og åpen drivingrange i sandefjord, dette ble og mye av temaet for turen. Selvom det var gøy å få slått litt baller igjen, var samtlige enginge om at det ikke blir helt det samme når ballen treffer en vegg.

Det ble kjennomført to minikonkuranser; en det det gjaldt å treffe nærmest et flagg på veggen. Etter ti baller hver gikk Simon seirende ut av denne runden, med atle bare noen centimeter bak. Den andre var en puttekonkuranse, der fulgte vi det systemet vi kjørte mye av på treningsgreen forrige sesong, med to putter mot hvert flagg 2 poeng for å senke ballen på et slag og 1 poeng for å sengke den på det andre slaget. Den med flest poeng etter 20 hull vinner. Her gikk Andreas av med seieren, med 12 poeng mot Simons 10 og Atle endte opp med 7 poeng. Her var alle enige i at putteformen ikke var helt 100%.

Det ble delt ut 6 poeng totalt for disse to konkuransene. Atle fikk 1p, Andreas fikk 2p og Simon fikk 3p. Se spiller profiler for detaljer.