FANDOM

Wm augusta hole 12 656x369

Da er årets utgave av EAs golf spill ute i butikkene. I fjordårets utgave var det lagt fokus på den alltid spennende Ryder Cup, og en ny måte å spille golf på kalt ”true aim”. I år har fokuset blitt lagt på Masters tuneringene, og kvalifiseringen frem til denne. Du har også fått en caddy som gir deg råd og veiledning.

Vi loves:

En spennende karriere modus, der du begynner som en fersk golfspiller som må kvalifisere seg til stadig tøffere konkurranser. Med det endelige mål om å vinne den grønne jakka.

En caddie som gir deg råd om slag og banen. Han skal også gi deg bedre råd etter som du spiller samme banen flere ganger. Og etter som han lærer din spillestil å kjenne.

Nye og penere baner, EA har tatt i bruk en form for laserskanning, som visstnok skal gi enda mer autentiske baner.

Jeg kommer tilbake med mer, når jeg har fått prøvet ut spille selv. Selvfølgelig på xbox.

Ok, da er jeg godt i gang med spillet, jeg har vunnet min første masters og er vel halvveis ned i PGA touren. Jeg valgte å ha to runder per event. (I den virkelige verden er det fire som dere vet.) Noe jeg tidligere ikke har hatt. Dette har ingen større effekt en at du får litt mer tid på å gjøre deg kjent med banen og lar deg hente inn seieren. Det er flere runder jeg har vært en slag eller to bak etter runde en, men min caddie og jeg har justert klubber og studert kart før neste runde og levert varene i finalen. Det er to forskjellige typer vanskelighetsgrader den ene er hvor hardt spillet gjør det for deg. Og den andre er hvor godt dine motspillere spiller. de har også gjort at i proff-sjappa gratis, her må det bare låses opp før bruk, du kan ikke lenger bruke Microsoft poeng på utstyr, med et unntak av en dress som gir deg 70% i alle evner.

Jeg kan varmt anbefale Tiger PGA road to the masters Woods for langt navn 2012, dersom du liker å slå ball i den digitale verden.