FANDOM

Download

Ludo Globus

HistorieEdit

Kamerat Golf ble startet i 2010 av Andreas, Mats og Simon. Det ble nesten gjennomført en runde, men vi ble hentet inn fra banen da lyn og golf ikke helt lar seg kombinere. Det var pratet om flere runder, men det ble med praten. Selve navnet kom fra Andreas og Simon som lekte med ideen om en slags hammer og sigd, med golf ball og kølle. Det viste seg å bare bli rør, og ikke helt det vi var på jakt etter. Så kommunist golf ble kammerat golf som igjen ble det korrekte og ikke fullt så berørt av intern humor; "kamerat golf". Når snøen begynte å dryppe ble vår logo laget og broderte merker bestilt. En Facebook side og en blogg ble laget før Andreas kom på ideen om å bruke en wiki side, dette viste seg som den beste løsningen.

Det vi ønskerEdit

Kamerat Golfs mål i 2011 er å lage en kameratslig turnering igjennom hele sesongen, vi sikter på å ha rundene over tid så alle får mulighet til kjempe om de fleste poengene. Vi vil også avholde noen turneringer og små konkurranser på bestemte dager. Det vil også bli noen kvelder uten klubber i hånd, men øl og grillmat for de som vil. Vi håper å bli en 6 til 10 deltagere i år, og det virker som om vi skal klare.

OssEdit

I hovedsak er det våre golfene venner som kan bli med, Kamerat Golf er for oss om vil ha en litt mer kameratslig turnering, der vi kan konkurrere uten bruk av masse penger, og med et litt løsere syn på reglene. (Her menes Mulligan og andre "husregler" som er definert før spill, Golfreglene 2008-2011 Regler for golf og etikette gjelder selvsagt.)